منتديات كل جديد
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة :- إذا كنت عضو معنا يرجى التكرم بتسجيل الدخول

أو التسجيل إذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام إلى أسرة المنتدى ، سنسعد بتسجيلك معنا وانضمامك إلى أسرتنا

منتديات كل جديد
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة :- إذا كنت عضو معنا يرجى التكرم بتسجيل الدخول

أو التسجيل إذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام إلى أسرة المنتدى ، سنسعد بتسجيلك معنا وانضمامك إلى أسرتنا

منتديات كل جديد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كل جديد

المنتدى الحاصل على جائزة التميز السنوية لعامى 2010 و2011 على التوالى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
:: وما من كاتب إلا سيبلا .... ويبقى الدهر ما كتبت يداه .... فلا تكتب بكفك غير شيء .... يسرك فى القيامة أن تراه ::
:: زائرنا الكريم يسعدنا ويشرفنا ان تكون من بين اسرتنا فالمنتدى فى الفترة المقبله سيتحول الى مرحله جديده هى مرحلة الانتشار والتوسع ونود لو كان لديك افكار جديده ان تشاركنا بها الرأى كعضو من بين أسرتنا " منتديات كل جيد " ::

انت محتاج فلوس اد ايه؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
thedarkknight
* المشرف العام *
* المشرف العام *
thedarkknight

انت محتاج فلوس اد ايه؟ Empty
مُساهمةموضوع: انت محتاج فلوس اد ايه؟   انت محتاج فلوس اد ايه؟ Empty2010-03-26, 12:15 pm

سؤال بيطرح نفسه على اى شاب داخل على مشروع جواز وهوه انا محتاج فلوس اد ايه علشان اقدر ابقى جاهز انى اتقدم للجواز ؟
ياترى 10آآلاف ولا20الف ولا50الف ولا100الف ولا كام؟
انا عيز اشوف وجهات نظر الزملاء اعضاء المنتدى تفتكروا الشاب محتاج فلوس اد ايه علشان يقدر يجهز نفسه للداللهم أغفرلىفى مشروع جواز؟
عماد شفيق
* المدير العام *
* المدير العام *
عماد شفيق

مُساهمةموضوع: رد: انت محتاج فلوس اد ايه؟   انت محتاج فلوس اد ايه؟ Empty2010-03-26, 4:04 pm

والله الحكايه دى بتختلف من وجهة نظرى أنا شخصيا من شاب لآخر ... بمعنى أن لو عندك الشقه يبقى انت محتاج فى حدود 20 ألف علشان تكون مرتاح وانت داخل ، دا غير المصاريف التانيه طبعا ، يعنى مصاريف الفرح والفوستانى بتاع العروسه والبدله بتاعت الزبون قصدى العريس ومصاريف الفرح بقى اللى بالكم فيها دى .

ضيف الى ذلك الفترة اللى بين الخطوبه والدخله بقى ... ههههههههههه .... عاوزة شغل بعد الظهر الحكاية دى كمان ، يعنى هاتخرج مع العروسه يعنى عاوز تصرف بشكل عليه القيمه طبعا ، بالاضافه الى انك وانت رايح تزورهم لازم يكون معاك حاجه علشان ام العروسه ماتقولش حاجه ... هههههههههه ... ضيف الى ذلك كمان لو فى مواسم يبقى لازم تجيب هديه قيمه ... ولو فى عيد الام بقى يبقى لازم تجيب هديه لحماتك ، وخد بالك ان هدية حماتك لازم تكون حاجه غاليه علشان تدخل دماغ حماتك من أوسع الابواب يامعلم .

إنما بقى لو مش عندك الشقه يبقى تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت

شكرا على الموضوع ياحبيبى وعاوزينك معانا على طول
https://all-new.ahlamontada.com
وردة بلادى
* مشرفة ركن *
* مشرفة ركن *
وردة بلادى

مُساهمةموضوع: رد: انت محتاج فلوس اد ايه؟   انت محتاج فلوس اد ايه؟ Empty2010-03-31, 11:54 pm

هههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

انا الاول كنت بضحك على الفكره لانى مش ولد

لكن بعد رد عمده هضحك من هنا لبكره

بس والله من وجهه نظرى غير الشقه

محتاج حوالى 100 الف بالفرح

بس الهدايا دى حاجه تانيه

لو 100 كتير يبقى انا طماعه ههههههههههههههه

انت محتاج فلوس اد ايه؟ 518142 بس والله حتى لو عامل حسابك على عشرين مثلا هتلاقى نفسك بتشد فى شعرك وهتدفع اكتر بكتير

غير طبعا الهدايا انت محتاج فلوس اد ايه؟ Icon_biggrin

كويس انى مش ولد والله انت محتاج فلوس اد ايه؟ Icon_biggrin

بس لو والد العروسه هيحتاج فلوس عشان الفرح والجواز والكلام ده 100 جاهز وبيحصل والله واكتر غير الخطوبه وباقى الحاجات

انا عارفه انى بقول ارقام مبالغ فيها بالنسبه لاى حد

بس انا اخواتى بنات وشوفت ايه اللى بيحصل والله بجد خراب بيوت

الحمد لله انا بنت انا بنت انا بنت انا بنت انت محتاج فلوس اد ايه؟ Icon_cheers

انت محتاج فلوس اد ايه؟
صفحة 1 من اصل 1