منتديات كل جديد
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة :- إذا كنت عضو معنا يرجى التكرم بتسجيل الدخول

أو التسجيل إذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام إلى أسرة المنتدى ، سنسعد بتسجيلك معنا وانضمامك إلى أسرتنا

منتديات كل جديد
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة :- إذا كنت عضو معنا يرجى التكرم بتسجيل الدخول

أو التسجيل إذا لم تكن عضو وترغب في الانضمام إلى أسرة المنتدى ، سنسعد بتسجيلك معنا وانضمامك إلى أسرتنا

منتديات كل جديد
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات كل جديد

المنتدى الحاصل على جائزة التميز السنوية لعامى 2010 و2011 على التوالى

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
:: وما من كاتب إلا سيبلا .... ويبقى الدهر ما كتبت يداه .... فلا تكتب بكفك غير شيء .... يسرك فى القيامة أن تراه ::
:: زائرنا الكريم يسعدنا ويشرفنا ان تكون من بين اسرتنا فالمنتدى فى الفترة المقبله سيتحول الى مرحله جديده هى مرحلة الانتشار والتوسع ونود لو كان لديك افكار جديده ان تشاركنا بها الرأى كعضو من بين أسرتنا " منتديات كل جيد " ::

السيرة الذاتيه للسادة المشرفين .

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عماد شفيق
* المدير العام *
* المدير العام *
عماد شفيق

السيرة الذاتيه للسادة المشرفين . Empty
مُساهمةموضوع: السيرة الذاتيه للسادة المشرفين .   السيرة الذاتيه للسادة المشرفين . Empty2010-03-19, 8:28 am

بسم الله الرحمن الرحيم

هنا فى الموضوع دا السادة المشرفين هايدخلو ويكتبوا كل حاجه عن نفسهم ، فى حدود الاجابه على الاسئله التاليه .
وفى حالة وجود سؤال ، لا يرغب حضرته فى الرد عليه فإما ان يكتب مجرد رمز وإما ان يكتب "لاتعليق " .

الاسئله ... ما هو :-

1- الاسم .

2- السن .

3- الوظيفه .

4- الهوايات .

5- الشهادات الحاصل عليها .

6- ماذا يحب .

7- ماذا يكره .

8- ماذا يمثل له المنتدى .

9- هل لفت نظرة فى المنتدى شيء معين ، أم ان الامر لم يعنيه .

10- هل يحب مكانه فى المنتدى ام يرغب فى مكان آخر .

11- ماذا يريد انا يقول للمنتدى .

12- بماذا يريد أن ينصح المدير أثناء إدارته ز

13- بماذا يريد ان ينصح المشرفين أثناء عملهم على المنتدى .

14- بماذا يردي ان ينصح الاعضاء والزوار اثناء تواجدهم على المنتدى .

15- هل يرى ان هناك أسأله يجب طرحها فى السيرة الذاتيه ولم تطرح بعد .

16- هل يريد ان يذكر شيء آخر . " بمعنى هل لديك أقوال أخرى .
https://all-new.ahlamontada.com
عماد شفيق
* المدير العام *
* المدير العام *
عماد شفيق

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتيه للسادة المشرفين .   السيرة الذاتيه للسادة المشرفين . Empty2010-03-19, 8:59 am

بسم الله الرحمن الرحيم

أبدأ بنفسى بقى من فضلكم

1- عماد محمد شفيق .

2- عمرى 22 سنه .

3- الفرقة الرابعه - كلية الحقوق - جامعة المنصورة .

4- انا بحب - الرياضه - والقراءة - والكمبيوتر .

5- فى الحقيقه انا لسه طالب ، لكن اللى انا حصلت علي لحد دلوقتى بعون الله يعنى هو :-

* معهد فنى تجارى شعبة علوم قانونيه "بالكليه التكنولوجيا المحله الكبرى" بتقدير عام جيد جدا .

* دبلومة فى قانون التحكيم ، وفن فض المنازعات فى العقود الدوليه ومنازعات الاستثمار.. من جامعة طنطا .
* دورة كمبيوتر بتقدير إمتياز من "جامعة المنصورة"... وبعض امتحانات ICDL وان شاء الله بكملها يعنى ادعولى بقى .

* أدعولى بقى أحصل على شهادة ليسانس الحقوق السنادى ان شاء الله .

6- انا بحب العدل ، والبساطه ، والزوق العالى ، وبحب الكلمة الحلوة اللى مافيهاش اى تكليف .

7- انا بكرة التكلف واللؤم والكذب ، وبكره الكبر ، والشخص اللى حاسس انه احسن من أى حد .

8- المنتدى دا بقى بيمثل ليا أختبار مهم ، هل هاننجح فى أجتيازة ، ولا هايقع مننا ، طبعا ربنا يستر وننجح ان شاء الله .

9- اللى لفت نظرى الحقيقه ان فى روح من التعاون والتواصل بين الناس اللى موجودين لحد دلوقتى ، ولفت نظرى كمان ان المنتدى بقاله شهر واحد بس وان الموضوعات اللى عليه بقت حوالى 450 موضوع ومساهمة تقريبا ، ودا بقى بيمثلى نظرة أمل فى ربنا انه هايظهرلنا المنتدى دا للنور بإن الله .

10- لأ انا حاسس انى متورط فىالمكان دا ، لكن مش ينفع اروح مكان تانى بقى لأنى مربوط هنا ... وربنا يستر ، والسادة الاعضاء مايسيبونيش لوحدى علشان ما أضيعش .

11- أقول للمنتدى انه بإذن الله عن قريب هايشوف النور وهايوصل للمكان اللى يجب انه يكون فيه .

12- انصح نفسى بإنى أتقى الله فى الاعضاء والمشرفين ، وانصح نفسى كمان بأنى امشى مبدأ الديمقراطيه اللى الاعضاء قالو عليه لانهم طلبوه بنفسهم ، وطلبات الاعضاء والمشرفين عندى أوامر .

13- انصحهم بالاخلاص فى العمل دا ، لان الاخلاص هو اللى هاينتج الشئ اللى بندور عليه .

14- أنصحهم بإحترام بعض ، وبإحترام السادة المشرفين وأعضاء الادارة ، وأنصحهم بأنهم يردو على الموضوعات بشئ من الموضوعيه ، يعنى ردودهم تكون ليها أهميه ، علشان دا بيضع فى نفس أصحاب الموضوعات أنطباع كويس عن القارئ وبيدفعهم لمزيد من العمل .

15- انا لحد دلوقتى مش لاقى أسئله تانيه ، لكن اللى عنده أسئله يحطها ويجاوب عليها بنفسه والناس اللى ييجو بعده يجاوبوا عليها بردو .

16- لا تعليق .

وأقفل المحضر فى ساعته وتاريخه ويحجز المتهم 1454547 يوم على زمة التحقييق ...ههههههههه .

دمتم بالعافيه

أخوكم :
تحكيم

عدل سابقا من قبل تحكيم في 2010-03-19, 9:20 am عدل 1 مرات
https://all-new.ahlamontada.com
محمدرسلان
* مشرف ركن *
* مشرف ركن *
محمدرسلان

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتيه للسادة المشرفين .   السيرة الذاتيه للسادة المشرفين . Empty2010-03-19, 9:19 am

صباح الخير ياعمدة أنا عمري محدد حقق معاية ولادخلت قسم قبا كدة بس شغل المحامين ده مابحبحوش بس علشان خطرك ماشي كلامك ؟أنت عارف صحبك :
- محمدرسلان.

2- عمرى 23 سنه .

3- أعمل في شركة بتروجت تنفيذ المشروعات البترولية .

4- انا بحب شغلي جدا لانه المتعة الاساسيه في حياتي .

5- حاصل دبلوم ثانوي صناعي
.

6- أنا أحب أن أكون مراعي الله في كل شيئ.

7- انا بكرة أي حد وحش

8- المنتدى دا بقى حلم كنت بحلم بيه بس عمدة خلاله واقع وادعو مذيد من النجح والتألق .

9- عن نفسي مكنت متوقع أنا المنتدي هيلاقي أعجاب ولامواضيع بحجمع الاعضاء الضغير وبأذن الله في توفيق مستمر .

10- أكيد واتمني أن أصبح في عصر الديمقراطية رائيس للمنتدي

11- أقول للمنتدى انه بإذن الله عن قريب هايشوف النور وهايوصل للمكان اللى يجب انه يكون فيه .

12- مش عارف

13- انصحهم بالاخلاص فى العمل دا ، لان الاخلاص هو اللى هاينتج الشئ اللى بندور عليه .

وردة بلادى
* مشرفة ركن *
* مشرفة ركن *
وردة بلادى

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتيه للسادة المشرفين .   السيرة الذاتيه للسادة المشرفين . Empty2010-03-19, 11:09 am

اسمى : ياسمين

السن : 20 بالظبط

الوظيفه : لسه طالبه

الهوايات: بحب اقرأ روابات رومانسيه جدا , الكمبيوتر , وبرسم بيقولوا رسمى حلو

الشهاده: طالبه فى كليه صيدله

ماذا احب: احب الحياه ودى طبعا بقت حاجه غريبه بحب الاطفال جدا بحب الحريه والاستقلاليه وبحب الناس الكبيره الطيبه اوى

ماذا اكره : بكره اسأله الرجاله الكتيره السيرة الذاتيه للسادة المشرفين . Icon_biggrin , بكره الظلم جدا , بكره الكدب اوى

ماذا يمثل لى المنتدى : فيه اخواتى

هل لفت نظرة فى المنتدى شيء معين ، أم ان الامر لم يعنيه : طبعا المنتدى فى حاجه كويسه جدا الديموقراطيه والتعاون وانا مش شوفته فى اى مكان تانى

هل يحب مكانه فى المنتدى ام يرغب فى مكان آخر : اكيد حابه مكانى بس خايفه منه خايفه مش ابقى قد المسؤليه ودى حاجه تضايقنى

ماذا تحب ان تقول للمنتدى : بالتوفيق دايما ومن تقدم لتقدم وان شاء الله يبقى اكبر المنتديات

بماذا يريد أن ينصح المدير أثناء إدارته: مش حاجه دايما بالتوفيق

السيرة الذاتيه للسادة المشرفين . Icon_biggrin بماذا يريد ان ينصح المشرفين أثناء عملهم على المنتدى : يتقنوا عملهم بس ويبقوا قد المسؤليه واكيد الكلام ليا

بماذا تنصح الاعضاء والزوار اثناء تواجدهم فى المنتدى : بعدم الرد السلبى والمشاركه الفعاله

هل يرى ان هناك أسأله يجب طرحها فى السيرة الذاتيه ولم تطرح بعد: مش عارفه حقيقى

هل لديك اقوال اخرى : لا يا باشا

اول مره يتعمل معايا تحقيق بس الحمد لله

ميرسى على الفكره الحلوه يا تحكيم
ضيا
* نائب المدير العام *
* نائب المدير العام *
ضيا

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتيه للسادة المشرفين .   السيرة الذاتيه للسادة المشرفين . Empty2010-03-22, 3:32 pm

بسم الله الرحمن الرحيم

1-ضياء أحمد

2-21

3- * طالب كلية الحقوق / الفرقة الرابعة / جامعة المنصورة + * فنى ديكور (( نقاش يعنى ))

4- كرة القدم .. والأفلام الوثائقية .. القراءة

5- ثانوية عامة بتقدير زى الزفت .. والليسانس السنة دى ان شاء الله

6- الحق والصدق والجمال

7- الضلم والحقد والندالة

8- مكان يجتمع فيه الاحبة والأصدقاء دون قيد أو شرط

9- لفت نظرى فى المنتدى التنسيق فى الأركان وقلتها وهذا لايعيبة لان كل شيئ زاد عن حده انقلب الى ضده

10- أنا أسعى لاملئ مكانى وأثبت نفسى ولكن العوائق كثيرة .. ادعولى

11- وراك رجالة يامعلم

12- أنصحك ياعمدة بالأمل والصبر.. ولاتقلق بتعاوننا نرتقى بمنتدانا

13- العمل دوما بما يرضى الله

14- انتقاء المواضيع الهادفة والتنوع

15- هو أنا متهم بأيه

16- أنا مش هتكلم غير قدام المحامى ...

17- والله أنا برئ
محمد البكراوى
* مشرف *
* مشرف *

مُساهمةموضوع: رد: السيرة الذاتيه للسادة المشرفين .   السيرة الذاتيه للسادة المشرفين . Empty2010-04-11, 6:23 pm

الاسم :محمد هشام البكراوى
السن : 20
الوظيفة : طالب كلية الحقوق / الفرقة الرابعة / جامعة المنصورة
الهوايات : القراءة ، الكمبيوتر
الشهادة الحاصل عليها : الثانوية العامة وبفكر أحصل على ليسانس حقوق
ماذا أحب :كل الناس
ماذا أكره : الظلم والتكبر
ماذا يمثل لى المنتدى : مكان اقابل فيه من أحب ونتبادل معاً الخبرات
بماذا أريد أن أنصح المدير أثناء إدارته : ان يقوم عماد بتعيينى مشرف على المنتدى

السيرة الذاتيه للسادة المشرفين .
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة